3 روش برای دانلود پست اینستاگرام

دانلود پست از اینستاگرام

بارها شده در بین گشت و گذار در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام تصمیم گرفته باشید تا یک پست را دانلود کنید و آن را در آلبوم گوشی خود داشته باشید. صرف نظر از اهداف مختلفی که برای این کار دارید، حتما می‌دانید که قابلیت دانلود و بارگیری عکس‌ها و ویدیوهای آپلود شده در این برنامه، از طریق برنامه Instagram عملا غیر ممکن است. به همین جهت در انتها از دانلود محتوا پشیمان می‌شوید یا اینکه در بهترین حالت تصمیم به گرفتن اسکرین شات از صفحه گوشی خواهید کرد. اما در این راهنما به شما خواهیم آموخت که دانلود پست اینستاگرام هر چند در این برنامه تعبیه  نشده است، اما به راحتی قابل انجام است. پس این راهنما را از دست ندهید.

خرید فالوور با بهترین قیمت و کیفیت از مستر فالوور

دانلود پست اینستاگرام برای تمامی پیج‌ها

 پیش از ارائه‌ی روش‌هایی برای دانلود پست، اجازه دهید به بررسی یک نکته بپردازیم. ابتدا یک تب در مرورگر خود باز کنید. یک سرچ ساده انجام دهید و عبارت‌هایی مانند دانلود پست‌های اینستاگرام، یا روش دانلود پست را جستجو کنید. شما با سایت‌های زیادی مواجه خواهید شد که مانند قارچ روش‌های دانلود پست را به شما ارائه می‌دهند. البته همه‌ی این آموزش‌ها کاربرد مناسبی دارند، اما فقط برای پیج‌های عمومی مناسب هستند.

بنابراین اگر بخواهید پست‌های یک پیج خصوصی را دانلود کنید، به طور حتم به مشکل خواهید خورد. به همین جهت در این مقاله به جای پرداختن به روش‌های بی‌شمار، از روش‌هایی استفاده می‌کنیم که شما بتوانید پست‌های صفحات خصوصی را نیز دانلود کنید.

البته به عنوان نکته‌ی آخر به یاد داشته باشید که دانلود پست اینستاگرام پیج‌های خصوصی بدون دنبال کردن افراد تقریبا غیر ممکن است. پس باید فرد مدنظر را از قبل فالو کرده باشید و سپس اقدام به استفاده از روش‌های زیر کنید.

در ادامه 3 روش کاربردی برای دانلود پست ها ارائه خواهیم داد:

  1. استفاده از برنامه‌هایی مانند GBinsta

برنامه‌های مشابه این اپلیکیشن نیز وجود دارند. شما می‌توانید نمونه‌های مشابه را نیز استفاده کنید. یکی از مزایای این برنامه‌ها این است که ویژگی‌های اینستاگرام را تقریبا به طور کامل در اختیار شما می‌گذارند. دانلود پست اینستاگرام در این برنامه‌ها نیز به سادگی آب خوردن است. کافی است به پست مورد نظر مراجعه کنید و با ورود به تنظیمات آن، پست را دانلود کنید. با استفاده از این روش می‌تونید با فالو کردن پیج‌های خصوصی، اقدام به دانلود محتواهای منتشر شده‌ی آن‌ها کنید.

اپلیکیشن برای دانلود پست
  • استفاده از افزونه های کروم مانند download for instagram

اگر از نسخه‌ی سایت برنامه استفاده می‌کنید یا علاقه دارید تا پست‌های افراد را در کامپیوتر شخصی خود دانلود کنید، اکتنشن‌های کروم برای شما ساخته شده اند. این افزونه‌ها نیز تنوع زیادی دارند و می‌توانید مطابق میل خود آن‌ها را دانلود کنید. افزونه‌ی پیشنهادی ما به شما، download for Instagram است. با استفاده از این افزونه به راحتی می‌توانید به دانلود پست اینستاگرام بپردازید و رسانه‌های به اشتراک گذاشته شده توسط مخاطبان خود را ذخیره کنید.

استفاده از افزونه برای دانلود پست
  • استفاده از ربات‌هایی مانند رگرام

یکی دیگر از روش‌هایی که برای دانلود پست اینستاگرام می‌توانید از ان استفاده کنید، ربات رگرام است. این ربات برای استفاده در تلگرام ساخته شده است و شما را قادر می‌سازد تا با سرچ کردن اسم فرد مورد نظر، پست‌های او را ذخیره کنید. برای دانلود رسانه‌های پیج‌های خصوصی در این ربات، باید اکانت خود را به آن متصل کنید که کار سختی نمی‌باشد، اما فراموش نکنید که همانطور که در ابتدای راهنما توضیح دادیم،  پیج شما حتما باید آن صفحه را از قبل فالو کرده باشد. استفاده از رگرام و ربات‌های مانند آن نیاز به خرید اشتراک ویژه دارد. برای استفاده از آن عبارت @regramboot را در پیام‌های خود وارد کرده و روی آن کلیک کنید.

ربات رگرام

خرید لایک اینستاگرام ایرانی با بهترین کیفیت و تضمین پایین قیمت

چرا اینستاگرام امکان دانلود پست‌ها را برای کاربران فعال نمی‌کند؟

هنوز جواب دقیقی برای این پرسش داده نشده است، اما طبق آن چیزی که مشخص است، عدم صدور قابلیت دانلود محتواها در این برنامه توسط سازندگان اصلی آن، به حفظ حریم شخصی کاربران باز می‌گردد. در واقع اینستاگرام  قصد دارد تا حریم کاربران خود را حفظ ‌کند و به همین دلیل اجازه دانلود پست و استوری را به هیچکس نمی‌دهد.

روش‌های دیگری برای دانلود پست اینستاگرام وجود دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید از طریق سایت‌های آنلاین یا برنامه هایی کم حجم اقدام به دانلود پست کنید. همچنین روش‌های دیگری مانند کپی لینک پست برای کاربران وجود دارد. اما تمامی این روش‌ها به شما اجازه نمی‌دهند که پست پیج‌های خصوصی را دانلود کنید. چرا که تمامی این برنامه ها و روش‌ها بدون ثبت نام بوده و تنها با گرفتن آیدی از شما، پست اکانت را در اختیار شما می‌گذارند. ما به شما روش‌هایی را ارائه کردیم که پست‌های هر اکانتی را دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *