آموزش مخفی کردن استوری اینستاگرام از افراد

آموزش مخفی کردن استوری اینستاگرام از افراد

شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام قابلیت‌های مختلفی برای کاربران فراهم کرده است. اما به جرات می‌توان گفت استوری بهترین امکانی بود که توسعه دهندگان این برنامه برای کاربران خود در نظر گرفتند. استوری اینستاگرام برای رسانه‌هایی ساخته شده است که کاربران قصد دارند آن را به صورت موقت و فقط به مدت 24 ساعت به اشتراک بگذارند. با این وجود شاید بخواهید عکس‌هایی که در استوری قرار می‌دهید، برای برخی کاربران قابل مشاهده نباشد. صرف نظر از هر هدفی که برای این کار دارید، ما در این راهنما به آموزش مخفی کردن استوری اینستاگرام برای مخاطبان خواهیم پرداخت.

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام با بهترین کیفیت در کل ایران

مخفی کردن استوری اینستاگرام چه کاربردی دارد؟

بسیاری از اوقات قصد دارید تا یک عکس در استوری به اشتراک بگذارید. همچنین ممکن است بخواهید از دیگر قابلیت‌های استوری مانند پرسش و پاسخ یا نظرسنجی استفاده کنید. با این حال شاید دوست نداشته باشید که همه‌ی کاربران شما آن را مشاهده کنند.

دراین حالت شما می‌توانید استوری خود را برای این افراد مخفی یا به اصطلاح هاید کنید. فراموش نکنید اگر تعداد افرادی که قصد هاید کردن استوری‌های خود را برای آن‌ها دارید، زیاد است، بهتر است از قابلیت کلوز فرند استفاده کنید. در این صورت این افراد قادر هستند که استوری شما را مشاهده کنند. اما اگر تنها می‌خواهید چند فالوور را از دیدن استوری محروم کنید، هاید کردن گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. در ادامه به آموزش مخفی کردن استوری اینستاگرام می پردازیم.

خرید لایک ایرانی اینستاگرام با تضمین 100 درصدی

آموزش مخفی کردن استوری اینستاگرام

برای این که بتوانید story خود را از یک فرد یا گروهی از مخاطبان اینستاگرام پنهان کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا وارد برنامه‌ی اینستاگرام شده و به بخش settings مراجعه کنید.
هاید کردن استوری 1
  • در ادامه باید به گزینه‌ی privacy وارد شوید.
 هاید کردن استوری 2
  • حال نوبت به انتخاب گزینه‌ی استوری می‌رسد. بنابراین باید معادل انگلیسی این حرف یعنی story را پیدا کرده و وارد آن شوید.
 هاید کردن استوری 3
  • در ادامه مخفی کردن استوری اینستاگرام شما وارد تنظیمات استوری یا همان داستان‌های خود می‌شوید. در این مرحله با گزینه‌های مختلفی مواجه می‌شوید که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.
 هاید کردن استوری 4
  1. گزینه Hide story from

این گزینه زمانی کاربرد دارد که بخواهید استوری خود را از تعداد محدودی از افراد مخفی کنید. توجه کنید که برای مخفی کردن استوری از تعداد زیادی از افراد نیز می‌توانید از این گزینه استفاده کنید اما اگر قصد دارید محتوای خود را بین چند نفر محدود به اشتراک بگذارید، به جای استفاده از این گزینه، گزینه‌ی شماره 2 به شما کمک خواهد کرد.

برای استفاده از Hide story from کافی است که وارد این بخش شده و نام فردی که نمی‌خواهید استوری شما را مشاهده کند، جستجو کنید. در ادامه با انتخاب اکانت فرد مدنظر، قابلیت هاید برای وی فعال می‌شود.

  • گزینه close friends

این گزینه زمانی برای مخفی کردن استوری اینستاگرام از افراد کاربرد دارد که بخواهید گروه بزرگی از مخاطبین را از دیدن استوری محروم کنید. در واقع کلوز فرند یک ویژگی جداگانه در اینستاگرام است که شما می‌توانید از بخش مربوط به خود، آن را شخصی سازی کنید. اما این گزینه در این بخش نیز مشاهده می‌شود. در این گزینه شما می‌توانید با ساختن یک گروه از دوستان خود، دایره انتشار استوری را فقط به آن‌ها محدود کنید. در این صورت شخص دیگری داستان شما را نخواهد دید.

  • گزینه Allow replies and reactions

این بخش نیز شامل سه گزینه‌ی مجزا است. این گزینه برای پنهان کردن استوری نیست. بلکه با استفاده از این بخش می‌توانید بخش واکنش یا همان ریپلای را برای کاربران خود فعال یا غیر فعال کنید.

  • Your followers

با انتخاب این گزینه تنها فالوورهای شما قادر خواهند بود که به استوری‌های شما واکنش نشان دهند. بنابراین افراد دیگری که داستان شما را می‌بینند، نمی‎‌توانند برای شما نظری ارسال کنند.

  • Followers you follow back

این گزینه یک حالت محدود از گزینه‌ی اول است. با فعال کردن این بخش، تنها مخاطبینی که شما را فالو کرده باشند و شما نیز آن‌ها را دنبال کنید، قادر خواهند بود که استوری ها را ریپلای کنند.

  • off

اگر نمی‌خواهید هیچکس به داستان های شما واکنش نشان دهد، این گزینه برای شما کارساز خواهد بود. با فعال کردن این بخش هیچکس نخواهد توانست استوری شما را ریپلای کند.

آیا با مخفی کردن استوری، شخص مد نظر متوجه این موضوع می‌شود؟

سوالی که در انتهای راهنمای مخفی کردن استوری اینستاگرام ذهن شما را مشغول می‌کند این است که آیا افراد می‌توانند بفهمند که استوری های ما برایشان هاید شده است. باید بدانید که هیچ راهکاری برای دانستن مخفی شدن استوری فرد توسط ما وجود ندارد. تنها در صورتی که افراد استوری شما را در پیج دیگری ببینند ولی آن استوری برای اکانت خودشان فعال نباشد، به این موضوع پی خواهند برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *