انواع تبلیغات در اینستاگرام

انواع تبلیغات در اینستاگرام

امروزه انواع تبلیغات یک کسب و کار مناسب برای افراد در بستر اینترنت به وجود آورده اند. تبلیغات فیسبوکی، تبلیغ در گوگل، تبلیغ در لینکدین و تلگرام از جمله روش ‌های تبلیغاتی هستند. با این وجود یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ و کسب درآمد استفاده از نرم افزار اینستاگرام خواهد بود. تبلیغات اینستاگرام به خوبی توانسته جای تمام روش ها را گرفته و به افراد رونق بالایی در کسب و کار دهد. افراد بسیاری از خدمات سایت مستر فالوور برای جذب فالوور و شروع به تبلیغات استفاده میکنند.

تبلیغات در اینستاگرام نرخ بازگشت سرمایه بسیار بالایی داشته و نکات کلیدی در انجام این روش می ‌تواند برای شما مزایای گسترده ‌ای داشته باشد. آموزش نکاتی جهت افزایش درآمد در تبلیغات اینستاگرامی می تواند به شما کمک فراوانی کند. چنانچه به تازگی یک کسب و کار در اینستاگرام راه اندازی کرده اید می توانید با روش‌ هایی به تبلیغات خود پرداخته و سود بالاتری در این کار داشته باشید. تبلیغات در اینستاگرام انواع مختلفی داشته و شما برای موفقیت در این عرصه می ‌توانید با روش‌ های اجرای آن ها آشنا شوید.

انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام

آشنایی شما با راه‌ های مختلف تبلیغ در اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد تا کسب و کار مناسبی داشته باشید. ما در این مطلب به خوبی انواع روش تبلیغات در اینستاگرام را برای شما معرفی خواهیم کرد. شما می توانید با بررسی هر کدام گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

تبلیغات اینفلوئنسری

تبلیغات اینفلوئنسری یا اینفلوئنسر مارکتینگ در سالیان گذشته به خوبی توانسته به عنوان یک روش مناسب جهت افزایش بازدید در اینستاگرام به کار برده شود. از روش های پر بازده در اینستاگرام تبلیغات اینفلوئنسری یا اینفلوئنسر مارکتینگ بوده که افراد در آن موفق به جذب فالوورهای فراوان خواهند شد.

اینفلوئنسر در اصطلاح به افرادی گفته می ‌شود که توانسته اند با جذب فالوور زیاد از طریق ساخت ویدیو کمدی، آموزش آشپزی، تست غذا آماده، تکنولوژی و غیره فعالیت کنند. به واسطه فعالیت مناسبی که اینفلوئنسرها دارند فالوورهای فراوانی را جذب کرده و شهرت زیادی کسب خواهند کرد.

امروزه درصد بسیاری از تبلیغات در اینستاگرام مختص به اینفلوئنسر مارکتینگ بوده و افراد مشغول به استفاده از آن هستند. تمام اشخاص مشهوری که شما در اینستاگرام دنبال می کنید یا مشاهده کرده ‌اید با استفاده از تبلیغات اینفلوئنسری به این رتبه رسیده اند. افرادی که فالوورهای فراوان دارند به خوبی می ‌توانند محصولات و خدمات شما را تبلیغ کنند و کسب و کار شما را رونق دهند.

شما نیر با انتخاب اینفلوئنسری که می‌ تواند به خوبی برای شما تبلیغ کند خدمات و کالاهای خود را به آن ها معرفی خواهید کرد. به طور مثال چنانچه مشغول به فعالیت در حوزه آرایشی و بهداشتی هستید شما باید اینفلوئنسر وارد به این حوزه را انتخاب کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ با استفاده از شرایط مناسبی که دارد به خوبی خدمات و کالاهای شما  را به نمایش خواهد گذاشت.

تبلیغات در صفحه پربازدید

تبلیغات در صحفه پر بازدید اینستاگرام

یکی دیگر از انواع تبلیغات در اینستاگرام تبلیغ در صفحات پربازدید خواهد بود. این روش معمولاً به عنوان راحت ترین روش تبلیغات انتخاب می شود. افراد کسب و کار خود را با نمایش دادن در پیج های پربازدید به کاربران معرفی می‌ کنند. صفحاتی که فالوورهای بالایی دارند می توانند گزینه مناسبی برای تبلیغ محصولات شما باشند. دقت داشته باشید که فالوورهای موجود فیک نبوده و نرخ تعامل بالایی در آن ها حضور داشته باشد یعنی از پنل فالوور واقعی استفاده نکرده اند و خرید فالوور فیک داشته اند. صاحبان این صفحات با دریافت مبلغی کسب و کار و کالای شما را تبلیغ خواهند کرد. این روش تبلیغات نیز به صورت گسترده و در اشکال مختلف هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد.

تبلیغات در اینستاگرام از طریق سلبریتی ها

سلبریتی ها بر خلاف اینفلوئنسر مارکتینگ با شهرتی که دارند توانسته اند فالوورهای زیادی در اینستاگرام جذب کنند. تفاوت سلبریتی و اینفلوئنسر به نحوه جذب فالوور بر خواهد گشت. سلبریتی معمولاً با شهرتی که داشته فالوورهایی جذب خواهد کرد. با این وجود اینفلوئنسرها با خدماتی که ارائه می دهند موفق به جذب دنبال کننده خواهند بود.

تمام افرادی که شما به صورت گسترده آن ها را می شناسید و مشغول به فعالیت در سینما، تلویزیون، ورزش کردن و خوانندگی هستند جزوه دست سلبریتی ها قرار دارند. تبلیغات از طریق سلبریتی می تواند هزینه بالایی برای شما در پی داشته باشد. به همین منظور سلبریتی ها معمولاً شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ را تبلیغ کرده و درآمد بالایی خواهند داشت.

تبلیغات از طریق ربات ها

این روش از تبلیغات به صورت مستقیم نبوده و تمام کاربران نمی توانند آن را مشاهده کنند. ربات ها با پیروی از الگوریتم های خاصی و با استفاده از کامنت و لایک می ‌توانند به تبلیغ پیج پرداخته و بازدید از پیج شما را بالاتر ببرند. شاید استفاده از ربات پرستیژ پیج شما را پایین بیاورد. با این وجود یک روش مناسب جهت تاثیرگذاری در کوتاه مدت خواهد بود. مادر تبلیغچه با بهره مندی از انواع ربات ها به شما خدمات گسترده ای در بالا بردن بازدید از پیج و ارائه لایک و کامنت خواهیم داد.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

استفاده از این روش جهت تبلیغ در اینستاگرام هزینه بالایی برای شما خواهد داشت. شما برای انجام تبلیغ به این روش باید هزینه هایی به آژانس های تبلیغاتی پرداخت کرده و خدمات گسترده دریافت کنید. این روش تبلیغات در اینستاگرام برای کسب و کارهای بزرگ بسیار کاربردی خواهد بود. امروزه برندینگ و کسب و کارهای بزرگ با استفاده از تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام به خوبی توانسته اند کسب و کار مناسبی برای خود داشته باشند. با توجه به تحریم هایی که علیه ایران صورت گرفته ما در کشور نمی ‌توانیم این روش را به صورت مستقیم انجام دهیم. به همین منظور باید با واسطه هایی از خارج کشور ارتباط برقرار کرده و این روش تبلیغات را انجام دهید. فراموش نکنید که استفاده از این روش ریسک بالایی برای شما خواهد داشت.

جمع بندی

همانگونه که بیان کردیم تبلیغات در اینستاگرام انواع مختلفی دارد. شما برای انجام تبلیغات خود باید گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و به تبلیغ محصولات و خدمات خود بپردازید. تبلیغات اینفلوئنسری، استفاده از ربات ها و تبلیغ در صفحات پربازدید از گزینه های کاربردی برای شما خواهند بود. شما می توانید بسته به نیاز خود و با کسب و کاری که دارید روش مناسب را انتخاب کنید و مشغول به تبلیغ برای خدمات خود شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *