آموزش مشاهده تاریخچه پست های لایک شده در اینستاگرام

یافتن پست‌های که لایک کرده اید

گشت و گذار در دنیای مجازی بسیار لذت بخش است. مخصوصا اگر از اینستاگرام استفاده کنید. با ورود به برنامه‌ی Instagram شما ممکن است از عکس‌های به اشتراک گذاشته دوستتان تا فیلم‌های مختلفی که پیج‌ها منتشر کرده‌اند را مشاهده کنید. بسیاری از این فیلم‌ها شما را به هیجان وا می‌دارند و این حس را در شما ایجاد می‌کنند که با پیج مربوطه تعامل کنید . لایک کردن، گذاشتن یک کامنت و یا فالو کردن از مواردی است که برای حسی که یک پست در شما ایجاد کرده است، انجام می‌دهید. اما جالب است بدانید که هر لایکی که می‌کنید، به تاریخچه پست های لایک شده می‌پیوندد. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که این تاریخچه چه کاربردی دارد؟

خرید لایک ایرانی ارزان با بهترین کیفیت در کل ایران

تاریخچه پست های لایک شده برای چه ساخته شده است؟

همانطور که اشاره شد، در اینستاگرام یک صفحه با نام تاریخچه‌ی پست‌هایی که لایک کرده‌اید، وجود دارد. بسیاری از افراد از وجود چنین قابلیتی در اینستاگرام بی‌اطلاع هستند و دسته‌ای دیگر نیز از کاربرد آن بی خبر هستند. به همین جهت در این راهنما به این قابلیت کمتر دیده شده در اینستاگرام می‌پردازیم.

برای این که با کاربرد این ویژگی که در برنامه گنجانده شده است، آشنا شوید، باید بگوییم که ممکن است شما در حال استفاده از برنامه از پستی خوشتان آمده باشد و اقدام به لایک کردن آن کرده باشید. البته در نسخه‌های جدید اینستاگرام، امکان ذخیره‌ی پست‌های مورد علاقه وجود دارد. اما گاهی پیش می‌آید که شما پستی را لایک کرده‌اید ولی فراموش می‌کنید آن را ذخیره کنید. در این صورت می‌توانید به راحتی با ورود به این بخش، تمامی محتواهایی که لایک شده‌اند را ببینید.

خرید فالوور با تضمین پایین ترین قیمت و بالا ترین کیفیت در ایران

نحوه‌ی ورود به تاریخچه پست های لایک شده

برای اینکه بتوانید با این ویژگی اینستاگرام بیشتر آشنا شوید، در ادامه در این راهنمای تصویری به شما نحوه‌ی آموزش ورود به این بخش را آموزش خواهیم داد. توجه کنید که در ابتدا برای درک بیشتر موضوع، ما یک پست از پیج Instagram را لایک می‌کنیم و در ادامه به جستجوی آن در بین تاریخچه‌ی خود می‌گردیم. برای رفتن به تاریخچه پست های لایک شده مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا اجازه دهید یکی از پست‌های صفحه‌ی رسمی اینستاگرام را لایک کنیم.
صفحه‌ی پست‌های لایک شده 1
  • حال باید برای پیدا کردن این پست لایک شده، به دنبال صفحه‌ی تاریخچه‌ی خود بگردیم. طبیعتا برای این کار ابتدا باید وارد تنظیمات خود شویم.
صفحه‌ی پست‌های لایک شده 2
  • در ادامه‌ی راه، شما باید وارد گزینه‌ی Account شوید. پس از یافتن این گزینه وارد آن شوید.
صفحه‌ی پست‌های لایک شده 3
  • در مرحله‌ی آخر تنها کاری که باید بکنید این است که وارد صفحه‌ی تاریخچه پست های لایک شده شوید. برای این کار روی گزینه‌ی posts you’ve liked کلیک نمایید. با این کار وارد صفحه‌ی مربوطه می‌شوید.
صفحه‌ی پست‌های لایک شده 4
  • حال می‌توانید پست‌هایی که لایک کرده بودید را مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید، پستی که در ابتدای آموزش like شده بود، در این صفحه قابل مشاهده است.
صفحه‌ی پست‌های لایک شده 5
  • از این پس می‌توانید با این روش پست‌هایی که لایک کرده باشید را مشاهده کنید.

خرید سیو اینستاگرام با تضمین کیفیت

نکاتی درباره تاریخچه پست های لایک شده

امکان ویرایش اطلاعات در این تاریخچه وجود ندارد. بسیاری از افراد دوست دارند بدانند که امکان دارد همه‌ی پست‌های لایک شده را از لایک شدن درآورد یا موارد از این قبیل در این گزینه امکان دارد. جالب است بدانید که در این صفحه شما قادر خواهید بود که پست‌هایی که لایک کرده‌اید را تماشا کنید و نمی‌توانید هیچ ویرایشی روی آن انجام دهید.

نکته‌ی دیگری که باید بدانید این است که در صورتی که لایک یکی از پست ها را بردارید، آن به طور خودکار از این بخش حذف خواهد شد. بنابراین در صورتی که می‌خواهید پستی را از این بخش حذف کنید، تنها راه پاک کردن لایک آن است.

اگر شخصی را لایک کردید و سپس صفحه‌ی شخص مد نظر از عمومی به خصوصی تغییر کرد، باید بدانید که پست مدنظر برای شما قابلیت مشاهده نخواهد داشت. به عبارت دیگر برای دیدن پست‌هایی که لایک کرده اید پیج مربوطه باید باز باشد یا اینکه شما آن را فالو کرده باشید.

قابلیت تاریخچه پست های لایک شده از جهاتی شبیه به سیو کردن پست‌ها است. همانطور که سیو کردن یک پست در اینستاگرام آن را برای ما در صفحه‌ی مخصوص به خود ذخیره می‌کند، با لایک کردن یک محتوا، امکان دسترسی به آن در هر زمان وجود خواهد داشت. البته قابلیت ذخیره‌سازی یک پست امکانات بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد. به عنوان مثال در هنگام ذخیره شما می‌توانید پست‌ها را دسته بندی کنید تا دسترسی شما به آن سریع تر باشد. اما اگر پستی را لایک کرده اید و قصد مشاهده‌ی آن را دارید، این امکان برای شما توسط اینستاگرام قرار داده شده است.

خرید کامنت ایرانی اینستاگرام برای اولین بار در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *