تعداد بازدیدهای ویدیو در اینستاگرام در واقع بیانگر تعداد افرادی است که آن پست یا ویدیو را دیدهاند. بالا بودن میزان بازدید ویدیوها برای افرادی که قصد کسب درآمد از پیج خود را دارند یا میخواهند به یک بلاگر تبدیل شوند بسیار مهم است و میتواند راه دستیابی به درآمد بالا را بسیار هموارتر کند. بنابراین باید در راستای افزایش بازدید ویدیوهای خود تلاش کنید و موانعی که باعث کم شدن بازدید میشود را برطرف سازید تا به این ترتیب بتوانید علاوه بر جلب اعتماد مخاطبان خود، ویدیوهای خود را به اکسپلور انتقال داده و دنبال کنندگان بیشتری جذب کنید. با جدیدترین آموزش های مستر فالوور همراه باشید.
اکنون این سوال به وجود میآید که در چه صورتی بازدید ویدیوهای اینستاگرام کم میشود و چه راههایی برای افزایش این بازدیدها وجود دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش و همچنین بررسی خرید بازدید ویدیو اینستاگرام به عنوان یک راهحل سریع و کاربردی برای پیجهای تجاری و اینفلوئنسرها در ادامه این مقاله همراه ما باشید.
چرا افزایش بازدید ویدیوهای اینستاگرام مهم است؟
در وهله اول بالا بودن بازدید ویدیوهای اینستاگرام شما باعث میشود تا وقتی کاربری وارد پیج شما شد در روند اعتبارسنجی، ارزش و اعتبار بیشتری را به صفحه و کسب و کار شما اختصاص دهد زیرا در پیجهایی که دارای فالوورهای فیک هستند به راحتی میتوان تفاوت میان فالوورهای فیک و واقعی را از روی میزان بازدید ویدیو یا تعداد لایکهای یک پست مشخص کرد و احتمالا همین دلیل باعث میشود تا او به دنبال کنندگان شما بپیوندد یا از میان محصولات و خدمات شما نیاز خود را تامین کند.
همچین بالا بودن بازدید یک ویدیو به ویژه در ساعات اولیه انتشار سبب انتقال آن ویدیو به صفحه اکسپلور اینستاگرام میشود و به دنبال آن افراد بیشتری که به حوزه فعالیت شما علاقه دارند شما را دنبال خواهند کرد.
تعداد بازدید ویدیوهای اینستاگرام چه صورتی کم میشود؟
همانطور که اشاره کردیم داشتن فالوور فیک باعث میشود تا تفاوت زیادی بین تعداد فالوورها و تعداد بازدید ویدیوها وجود داشته باشد که این مسئله به اعتبار پیج شما آسیب وارد میکند. اما اگر مطمئن هستید که تعداد بالای دنبال کنندگان شما مربوط به فالوورهای فیک نیست پس باید دلایل دیگر این مشکل را بررسی کنید. تعدادی از مهمترین دلایل کم شدن بازدید ویدیو در اینستاگرام عبارتند از:
- محتوا، محتوا، محتوا و باز هم محتوا؛ مطمئن باشید که دنبال کنندگان شما بسیاری از پیجها و صفحات دیگر را که در حوزه فعالیت شما هستند را نیز دنبال میکنند پس انتشار محتوای کپی، تکراری و فاقد کیفیت کافی میتواند بزرگترین آسیب را به شما وارد کند و آن از دست دادن فالوورهایتان به مرور زمان است. پس قبل از انتشار ویدیو برای تهیه آن زمان کافی اختصاص داده و خلاقیت به خرج دهید.
- یکی دیگر از مهمترین دلایل کم بودن بازدید ویدیوها ممکن است به خاطر استفاده نامناسب از هشتگها باشد. بنابراین استفاده زیاد از هشتگها و زدن هشتگهای نامرتبط و تکراری را کنار بگذارید.
- روی زمان انتشار ویدیو نیز دقت کنید ممکن است ویدیو خود را زمانی پست کرده باشید که کمترین تعداد مخاطبان آنلاین حضور داشتهاند و بعد از آن نیز به دلیل زیاد بودن پستها مخاطبان آن ویدیو را نادیده گرفتهاند. پس زمان انتشار را جدی بگیرید.
- اگر از آن دسته از افرادی هستید که تعداد زیادی ویدیو را در طول یک روز و پشت سر هم پست میکنید دلیل کم بودن تعداد بازدیدهای خود را پیدا کردهاید زیرا انتشار بیرویه و بدون برنامه تعداد زیادی ویدیو از سوی شما مخاطب را دلزده میکند و همچنین ممکن است این زیاد بودن کیفیت محتواهایی که تولید میکنید را کاهش دهد.
- تعامل و تبلیغات نیز روی بازدید ویدیو تاثیر دارند و اگر میزان تعامل یعنی پاسخ دادن به کامنتها یا لایک کردن و کامنت گذاشتن متقابل، بازدید از ویدیوهای فالوورهایتان کم باشد یا تبلیغات مناسبی نداشته باشید امکان کم شدن بازدید ویدیوهای شما بسیار زیاد است.
روشهای افزایش بازدید ویدیوها در اینستاگرام

بعد از بر طرف کردن دلایل کم بودن تعداد بازدید ویدیوهای اینستاگرامتان اکنون زمان بررسی روشهایی است که ویدیوهای شما را به بالاترین بازدید اینستاگرام میرساند. در ادامه مهمترین این روشها را عنوان خواهیم کرد:
- انتخاب یک حوزه پر مخاطب
اگر هنوز در ابتدای راه هستید و یا حوزه فعالیت شما پتانسیل انتشار ویدیوهای مختلف را دارد در وهله اول به بررسی بهترین و پربازدیدترین ویدیوهای منتشر شده در اینستاگرام پرداخته و حوزههایی را که بیشترین مخاطب را دارد شناسایی کنید. به این ترتیب ناخودآگاه میتوانید مخاطبان بیشتری جذب کرده و بازدید بالاتری داشته باشید. همچنین انتشار ویدیوهایی با موضوعات تفریحی، فان و سرگرمی را فراموش نکنید زیرا پر مخاطب بودن این ویدیوها در اینستاگرام یک امر ثابت شده است.
- استفاده از هشتگ
هشتگ گذاری درست و اصولی باعث میشود کاربران در زمان جستجو زودتر پست شما را پیدا کنند و بیشتر دیده شوید. آمارها نشان میدهد که پستهایی که در آنها از هشتگهای مرتبط و در تعداد مناسب استفاده شده 10 برابر بیشتر از سایر پستها دیده شدهاند.
- انتخاب یک کاور جذاب و قابل توجه
در انتشار یک ویدیو کاور اولین چیزی است که مخاطب آن را میبیند بنابراین باید به اندازه کافی جذاب و قابل توجه باشد تا کاربر را به دیدن ادامه ویدیو تشویق کند. بنابراین سعی کنید در ویدیوهای خود از کاورهای خیره کننده و مرتبط با موضوع ویدیو استفاده کنید تا اعتماد مخاطب را برای تماشای باقی ویدیو و سایر ویدیوهای پیج خود جلب کنید. یادتان باشد که استفاده از یک متن و تیتر کوتاه و جالب روی کاور نیز در بسیاری از موارد میتواند اثربخش باشد.
- ویرایش مناسب فیلم
سعی کنید ویدیوهای را که تهیه میکنید با استفاده از نرمافزارهای ویرایش فیلم به صورت حرفهای ویرایش کرده و نکات اضافی آن را حذف کرده یا برای نشان دادن اهمیت موضوع از افکتها و انیمیشنهای مناسب استفاده کنید. در این زمینه نیاز نیست که حتما دوره خاصی را گذرانده باشید نرمافزارهای موجود بسیار آسان و گسترده هستند و نیاز شما را تقریبا در همه زمینهها پاسخ میدهند.
- تمرکز کردن روی تصاویر
از آنجایی که ویدیوها در اینستاگرام به صورت پیش فرض روی حالت بیصدا قرار دارند سعی کنید تا بیشتر روی تصاویری که نمایش داده میشود مانور دهید و وابستگی کمتری به صدای ویدیو داشته باشید تا زمانی که نظر مخاطب را جلب کنید و مخاطب با یک ضربه کوتاه صدای ویدیو را باز کند.
- زمانبندی مناسب برای پست گذاری
یکی از مهمترین فاکتورها برای ارسال پست در اینستاگرام تشخیص زمان مناسب است. با بررسی سایر پستهای خود و مشخص کردن ساعت انتشار ویدیوها و پستهای پربازدید بهترین زمان ممکن را برای انتشار پست پیدا خواهید کرد به این ترتیب ویدیو شما در ساعات اولیه انتشار بازدید بیشتری گرفته و شانس بیشتری برای انتقال به صفحه اکسپلور اینستاگرام دارد.
- استفاده از استوری
استوریها معمولا بیشتر از پستها دیده میشوند سعی کنید قبل و بعد از انتشار ویدیو از این طریق مخاطب را مطلع کرده و با قرار دادن یک بخش کوتاه از ویدیو در استوری خود مخاطبان را تشویق کنید تا ویدیو شما را تا انتها بینند. همچنین میتوانید با استفاده از استیکرها و گیفتهای جذابی که در استوری قرار میدهید نظر دنبال کنندگان خود را بیشتر جلب کنید.
خرید بازدید ویدیو در اینستاگرام
خرید بازدید ویدیو اینستاگرام یکی از راههای کاربردی و آسان برای بالا بردن بازدید ویدیو است که بسیاری از برندهای تجاری و اینفلوئنسرها در ابتدای کار خود از آن استفاده میکنند زیرا اگر میخواهید در اینستاگرام موفق عمل کنید باید بتوانید در ساعات اولیه انتشار ویدیو تعداد بازدید آن را تا حد کافی بالا ببرید تا پست به اکسپلور منتقل شود به این ترتیب افراد بیشتری شما را میبینند. برای خرید بازدید ویدیو کافی است به یکی از سایتهای معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی که در زمینه فروش انواع خدمات اینستاگرام و همینطور فروش بازدید ویدیو اینستاگرام فعالیت میکند مراجعه کرده و بسته مناسب خودتان را تهیه کنید.
جمعبندی
در این مقاله سعی کردیم که برای رفع مشکلات بازدید کم ویدیوهای اینستاگرام شما را راهنمایی کرده و علاوه بر آن روشهایی را که ممکن است در این راستا به شما کمک کند را بیان کنیم. بنابراین اگر پس از انجام این نکات هنوز هم از میزان بازدید ویدیوهای خود راضی نیستید بهتر است به خرید بازدید ویدیو اینستاگرام به عنوان یک راهحل کاربردی فکر کنید.