چگونه پست خود را به اکسپلور ببریم؟

Instagram-Explore (1)

از فاکتورهای اساسی هر کسب و کاری برای فروش بیشتر و دیده شدن تبلیغات است. در اینستاگرام نیز یکی از بهترین راه‌های دیده شدن و تبلیغات صفحه اکسپلور است. اگر بتوانید پست‌های خود را پس از انتشار به اکسپلور ببرید امکان دیده شدن پیج شما برای بسیاری از کاربران فراهم شده و این تبلیغ رایگان می‌تواند آمار پیج شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. با مستر فالوور تا انتهای این مطلب همراه باشید.

علاوه بر لایک، کامنت و دیگر فعالیت‌هایی که پست شما را هرچه سریع‌تر به صفحه اکسپلور اینستاگرام انتقال می‌دهد طبق الگوریتم‌های جدید اینستاگرام سیو پست توسط کاربران نیز تاثیر فوق‌العاده‌ای در انتقال پست به اکسپلور در ساعات اولیه انتشار پست دارد. تعداد سیو اینستاگرام به معنی تعداد کاربرانی است که پست شما را برای خودشان ذخیره کرده‌اند و یکی از بهترین راه‌های افزایش سیو اینشتاگرام خرید آن از سایت‌های معتبر است. بنابراین اگر می‌خواهید با روش‌های قرار دادن پست در صفحه اکسپلور و خرید سیو اینستاگرام برای افزایش شانس قرار گرفتن در اکسپلور آشنا شوید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام شامل پست‌هایی است که بر اساس علاقه شما از روی لایک و بازدید از پست‌های اکانت‌های مشابه، سرچ آن موارد، پست‌های کاربرانی که آن‌ها را فالو کرده‌اید، پست‌های کاربرانی که با آن‌ها تعامل داشته‌اید و…. نمایش داده می‌شود به همین دلیل پست‌های موجود در صفحه اکسپلور هر فردی با فرد دیگر متفاوت است. صفحه اکسپلور به عنوان یک ابزار برای تبلیغ رایگان و کاربردی پیج شما می‌تواند آمار بازدید یا فروش پیج را به میزان قابل توجهی افزایش دهد پس در استفاده از آن کوتاهی نکنید.

روش‌های قرار گرفتن پست در صفحه اکسپلور

برای اینکه پست‌های منتشر شده شما پس از انتشار در زمان کوتاهی به اکسپلور منتقل شوند باید نکات و روش‌هایی را به کار ببرید از جمله مهم‌ترین و کابردی‌ترین نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناخت مخاطبان و جامعه هدف

از آنجایی که صفحه اکسپلور بر اساس علاقه و بازدیدهای کاربران با یکدیگر متفاوت است پس شناخت مخاطبان و جامعه هدف احتمال دیده شدن پشت توسط این افراد را افزایش خواهد داد. اینکه بدانید پستی که منتشر می‌کنید مطابق با سلیقه چه افرادی است یا کاربران شما بیشتر به چه موضوعی علاقه دارند به عنوان قدم اول بسیار مهم است.

  • استفاده از هشتگ‌های مرتبط و محبوب و برچسب موقعیت مکانی برای هر پست

استفاده از هشتگ‌های محبوب و مرتبط با محتوایی که منتشر می‌کنید امکان دیده شدن آن را توسط مخاطبان افزایش داده بنابراین امکان انتقال پست به صفحه اکسپلور افزایش خواهد یافت. توجه کنید که در استفاده از هشتگ‌ها هوشمندانه عمل کرده و تعداد مناسبی را برای هر پست اختصاص دهید. به یاد داشته باشید استفاده بیش از حد از هشتگ‌ها یا استفاده از هشتگ‌هایی که با محتوای پست تفاوت دارند تاثیر عکس داشته و تعداد مخاطبان و میزان تعامل را کاهش می‌دهد. همچنین استفاده از برچسب موقعیت مکانی را برای تعامل با اطرافیان و جذب مخاطب فراموش نکنید.

  • داشتن تعامل و برقراری ارتباط با دنبال کنندگان

از دیگر نکاتی که رعایت آن باعث انتقال پست به صفحه اکسپلور می‌شود افزایش میزان تعامل و برقراری ارتباط با دنبال کنندگان پیج است. لایک پست توسط مخاطبان و نظر دادن یا گذاشتن کامنت یکی از راه‌های افزایش تعامل با کاربران است. همچنین برای گرفتن نتیجه بهتر می‌توانید در پست‌های خود از مخاطب نظر خواهی کرده یا او را به مسابقه و چالش دعوت کنید و از او بخواهید تا تعدادی از دوستانش را زیر پست مورد نظر تگ کند.

  • استفاده از کپشن‌های جذاب برای تشویق مخاطب

استفاده از کپشن‌های جذاب که نظر مخاطب را جلب کرده و او را وادار به اظهار نظر و پاسخ دادن به سوال شما می‌کند را فراموش نکنید. بنابراین در کپشن از جملات و ایموجی‌هایی استفاده کنید که نظر مخاطب را جلب کرده و از دید او جذاب به نظر می‌رسد.

  • داشتن زمان‌بندی مناسب برای ارسال پست

یکی از مهم‌ترین عواملی که تاثیر بسیاری در انتقال پست به صفحه اکسپلور دارد دانستن زمان مناسب برای انتشار پست است. بنابراین با ارزیابی مخاطبان خود و بررسی ساعاتی که پست‌های قبلی شما بیشتر دیده شده‌اند می‌توانید به یک زمان‌بندی مناسب برای انتشار پست برسید تا پست شما در ساعات اولیه انتشار بیشترین بازخورد را داشته باشد.

  • استفاده از برند‌های بزرگ و شناخته شده یا اینفلوئنسرها جهت ایجاد تعامل کاربران با پست‌های خود

برقراری ارتباط و داشتن همکاری با برندهای بزرگ و شناخته شده یا اینفلوئنسرهای محبوب و معروف که در حوزه فعالیت شما کار می‌کنند تاثیر بسزایی در افزایش شانس قرار گرفتن پست در صفحه اکسپلور دارد زیرا تعداد مخاطبان پست در این موارد بسیار بیشتر از سایر پست‌ها خواهد بود.

  • روشن کردن اعلان اینستاگرام توسط کاربران

از آنجایی که تعداد لایک، کامنت و سیو پست در ساعات اولیه انتشار بیشترین تاثیر را در انتقال پست به صفحه اکسپلور دارد بنابراین مخاطبان خود را تشویق کنید تا اعلان صفحه شما را برای خودشان فعال کنند تا از انتشار پست در کوتاه‌ترین زمان ممکن باخبر شده و واکنش خود را در زمان مناسب نشان دهند.

چگونه متوجه شویم پست به اکسپلور رفته است؟

اگر تمام نکات و روش‌های بیان شده را رعایت کرده‌اید و متوجه شدید که تعداد لایک و کامنت‌های پست‌های شما به میزان قابل توجهی افزایش یافته که بسیار بیشتر از تعداد دنبال کنندگان شما است می‌توانید نتیجه بگیرید که پست شما در صفحه اکسپلور افرادی قرار گرفته که به محتوای شما علاقه دارند. که به دنبال آن تعداد فالوورهای شما افزایش یافته و می‌توانید با افراد بیشتری که با زمینه فعالیت شما مرتبط هستند تعامل داشته و ارتباط برقرار کنید.

صفحه اکسپلور اینستاگرام بر اساس چه الگوریتمی فعالیت می‌کند؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام بر اساس چه الگوریتمی فعالیت می‌کند؟

الگوریتم‌های اینستاگرام رفتار و فعالیت کاربران را تجزیه و تحلیل کرده و پست‌هایی را با توجه به سلیقه و علاقه کاربر در صفحه اکسپلور نمایش می‌دهد. لایک کردن، کامنت گذاشتن یا سیو پست‌ها از جمله فعالیت‌هایی است که الگوریتم‌های اینستاگرام از روی آن رفتار کاربر را تحلیل می‌کنند بنابراین سعی کنید تا میزان تعامل با کاربر در این موارد را در ساعات اولیه انتشار پست افزایش دهید تا پست شما به صفحه اکسپلور منتقل شود.

چگونه تعداد سیو‌ پست‌های خود را افزایش دهیم؟

همان‌طور که گفتیم بر اساس الگوریتم جدید اینستاگرام افزایش تعداد سیو پست‌ها تاثیر بسیار زیادی در انتقال پست به صفحه اکسپلور دارد. اولین راهی که برای افزایش تعداد سیو‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد تقاضا کردن از مخاطب برای سیو کردن پست است بنابراین هرچه محتوا پست کیفیت بهتری داشته باشد و مطالب جذاب‌تری را بیان کند امکان سیو پست توسط کاربر بیشتر است. راه‌حل بهتر و مطمئن‌تر برای افزایش سیو پست؛ خرید سیو اینستاگرام است که در مدت زمان کوتاهی پست شما را به اکسپلور منتقل خواهد کرد.

خرید سیو اینستاگرام

خرید سیو اینستاگرام

خرید سیو اینستاگرام یک راه‌حل مطمئن و مناسب برای انتقال پست به صفحه اکسپلور اینستاگرام است. از آنجایی که این مورد یکی از شروط انتقال پست به اکسپلور است سایت‌های زیادی اقدام به فروش سیو اینستاگرام می‌کنند. توجه داشته باشید که برای خرید سیو اینستاگرام بهتر است به سایت‌های معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند مراجعه کرده تا نتیجه مطلوبی را دریافت کنید.

جمع‌بندی

اگر به دنبال دیده شدن در اینستاگرام هستید مهم‌ترین گزینه صفحه اکسپلور است پس سعی کنید که با رعایت نکات و روش‌های بیان شده پست‌های خود را به اکسپلور انتقال دهید و اگر به دنبال کسب نتیجه سریع‌تر و مطمئن‌تر در این زمینه هستید خرید سیو اینستاگرام را فراموش نکنید زیرا هرچه تعداد سیو پست‌های شما افزایش یابد شانس انتقال پست به صفحه اکسپلور اینستاگرام به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

One thought on “چگونه پست خود را به اکسپلور ببریم؟

  1. حامد میگوید:

    سلام من از مطالب شما خیلی استفاده کردم، آیا راهی هست که بشه از این خدمات اینستاگرام درامد کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *