ایمپرشن اینستاگرام چیست و چه تاثیری بر روی پیج اینستاگرام شما دارد

تاثیر ایمپرشن بر روی پیج اینستاگرام

ایمپرشن چیست؟

ایمپرشن چیست؟

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر است. میلیون ها کاربر در این شبکه عضو هستند و هر لحظه نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود. در این بین اینستاگرام نیز روز به روز امکانات جدید را به اپلیکیشن خود اضافه می کند و سبب کارایی بیشتر آن می شود.

یکی از این امکانات، گزینه ایمپرشن اینستاگرام  impressionاست. این کلمه احتمالاً برای کسانی که پیج بیزینسی دارند، آشناتر باشد‌. اگر قصد راه اندازی یک پیج کاری را در اینستاگرام دارید و با مفهوم ایمپرشن آشنا نیستید، در این مقاله از مستر فالوور به بررسی معنی و تاثیر آن بر پیج خواهیم پرداخت.

ایمپرشن به معنی تاثیرگذاری است و بدین ترتیب ایمپرشن یک پست، به معنای تاثیرگذاری آن پست بر کاربران می‌باشد. اما چطور می توان میزان تاثیرگذاری یک پست را اندازه گرفت؟

ایمپرشن را می توانیم در زیر پست، در قسمت View Insights مشاهده کنیم.

برخلاف تصور، میزان تاثیرگذاری یک پست تنها، از روی تعداد لایک ها، اشتراک گذاری ها و یا سیو شدن های یک پست قابل اندازه گیری نیست. بارها اتفاق افتاده است که پستی را دیده و حتی پسندیده ایم اما نه آن را لایک کرده ایم و نه سیو‌. شاید پستی را دوست داشتیم و یک بار هم لایک کرده ایم اما بارها و بارها بازگشته و دوباره از ابتدا تماشا و یا مطالعه کرده ایم. در این مواقع که بارها یک پست را مشاهده کرده ایم نمی توانیم مجدداً آن را لایک کنیم ولی این میزان از علاقه ما به دیدن پی در پی آن نشان از تاثیرگذاری و یا ایمپرشن آن پست بر روی ما دارد.

بنابراین منظور از ایمپرشن یک پست تعداد دفعاتی است که افراد فارغ از لایک کردن، به اشتراک گذاشتن و یا سیو کردن به تماشای یک پست پرداخته اند. طبق این تعریف وقتی یک محتوا را بارها می بینیم، در هر دفعه به نرخ ایمپرشن پست اضافه می کنیم. که جهت دریافت آن امکان خرید ایمپرشن اینستاگرام نیز وجود دارد.

تاثیر ایمپرشن بر روی پیج اینستاگرام

تاثیر ایمپرشن بر روی پیج اینستاگرام

افزایش فالوور یکی از راه های کسب درآمد برای پیج های بیزینسی است، اما وقتی شما تاثیرگذاری لازم را بر روی مخاطب خود نگذارید، تعداد بالای آن ها سودی برای شما نخواهد داشت.

تعداد بالای فالوور وقتی اثر مثبت بر پیج شما خواهد گذاشت، که بتوانید با کاربران خود تعامل داشته و بر روی آن ها تاثیر بگذارید و بدین ترتیب سود بیشتری کسب کنید. فروشنده ای که میلیون ها کاربر دارد ولی هیچ فروشی نمی تواند داشته باشد عملاً نرخ ایمپرشن آن صفر است.

ایمپرشن بالای یک پست می تواند در جذب مخاطب اثر بسزایی داشته باشد، چرا که نشان دهنده کیفیت کار شما است و اعتماد کاربر را جلب می کند. بنابراین شما می توانید از طریق خرید ایمپرشن اینستاگرام، سبب افزایش فالوورهای پیج خود، دیده شدن پست های قدیمی و افزایش لایک شوید. بدین ترتیب می توانید از راه صفحه کسب و کار خود درآمد بسیار بالایی داشته باشید.

چگونه نرخ ایمپرشن اینستاگرام را افزایش دهیم؟

علاوه بر خرید ایمپرشن که در مدت زمانی کوتاه سبب افزایش فالورهای شما شده و به دنبال آن کسب درآمد شما را چندین برابر خواهد کرد، در زیر به روش های دیگری نیز اشاره شده است. این روش ها استراتژی هایی هستند که با رعایت آن ها می توانید به مرور نرخ ایمپرشن را بالا ببرید.

  • فعالیت مستمر

برای پیشی گرفتن از سایر رقبا، باید بتوانید انرژی و وقت صرف کنید؛ و به صورت مداوم فعالیتی باکیفیت ارائه دهید. این کار علاوه بر داشتن یک برنامه ریزی دقیق، نیاز به دانش و اطلاعات به روز و مطابق با سیستم ها و الگوریتم های اینستاگرام دارد.

برای این منظور می توانید با استخدام یک کارشناس شبکه های اجتماعی از تجربیات او نیز در کسب موفقیتی دو چندان استفاده کنید.

  • انتشار پست در سایر شبکه های اجتماعی

با استفاده از امکانات اینستاگرام، می توانید پست خود را در حین انتشار در این شبکه، در توئیتر و فیس بوک نیز منتشر کنید. این کار سبب می شود اینستاگرام پست شما را مهم تلقی کرده و به اکسپلور نیز ببرد.

البته توجه به این نکته ضروری است که فقط برخی از پست های خود را بدین گونه منتشر کنید تا حالت ربات‌ گونه و تاثیر منفی نداشته باشد. همچنین فضای هر شبکه اجتماعی و مخاطب آن با دیگری متفاوت است، بنابراین از کپشن های متفاوتی استفاده کنید و نیز از مناسب بودن پست برای آن فضا با مخاطبان خاص آن محیط مطمئن شوید.

  • انتخاب بهترین زمان برای انتشار پست

با استفاده از گزینه Insights می توانید اطلاعاتی من جمله سن کاربران، جنسیت آنها، ساعات و روزهایی که بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند را دریافت کنید. بدین ترتیب با به کارگیری این داده ها، سعی کنید پست های خود را در زمان هایی که فالورهایتان بیشترین فعالیت را دارند، منتشر کنید. با این کار احتمال دیده شدن و بالا رفتن نرخ ایمپرشن نیز برای شما بسیار بالا است.

  • بهره گیری از هشتگ

به کارگیری هشتگ های مناسب در زیر پست ها سبب می شود که احتمال دیده شدن پست شما چندین برابر شود. با بیشتر دیده شدن علاوه بر بالا رفتن نرخ ایمپرشن، امکان لایک بیشتر و همچنین بالا رفتن تعداد فالوورها نیز وجود دارد. در مجموع تمامی این موارد، پست شما شاخص شده و شانس بیشتری برای راه یافتن به اکسپلور پیدا می کند.

  • خرید نرخ ایمپرشن
نرخ ایمپریشن

یکی از راه های اساسی در پیشرفت پیج های بیزینسی امروزه تمرکز بر نرخ ایمپرشن است. تولید محتوای هدفمند و با کیفیت و استفاده از شیوه هایی که مخاطب پسند است، سبب تاثیرگذاری بیشتر پست می شود.

اگر به دنبال راهی سریع و زود بازده هستید، در کنار تمامی موارد گفته شده از مطمئن‌ترین شیوه ها در افزایش ایمپرشن و به دنبال آن افزایش فالوور و سودآوری و کسب درآمد چندین برابری، خرید ایمپرشن اینستاگرام است. خرید ایمپرشن یک راه عالی برای کسب و کارهای کوچکی است که به دنبال موفقیت های بزرگ هستند و گزینه ای عالی برای بیزینس های کلان که خواستار تثبیت جایگاه شان می ‌باشند.

خرید ایمپرشن با صرف هزینه ای اندک یک گام بزرگ به سمت موفقیتی زودهنگام است. همچنین گفتنی است که خرید ایمپرشن اینستاگرام باید از سایت های معتبر انجام شود تا از خسارت ها و کلاهبرداری های احتمالی نیز جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *