پست ای جی تی وی چیست و چگونه برای پست ای جی تی وی خود لایک بگیریم؟

پست ای جی تی وی چیست و چگونه برای پست ای جی تی وی خود لایک بگیریم؟

همان‌طور که می‌دانید زمانی برای اشتراک گذاری ویدیو در اینستاگرام محدودیت‌های زیادی وجود داشت که مهم‌ترین آن‌ها حجم ویدیو بود و کاربران نمی‌توانستند ویدیو‌های بیشتر از 1 دقیقه را به صورت کامل و یکجا پست کنند و پس از آن تنها راه به اشتراک گذاری ویدیو‌های طولانی که بسیاری از برند‌های تجاری برای معرفی محصولات و خدمات‌شان استفاده از Live بود. اما امروزه اینستاگرام بخش جدیدی در خود برنامه و اپلیکیشن مستقل آن برای تلفن‌های اندروید و IOS را برای به اشتراک گذاری ویدیوهای طولانی‌تر ارائه داده است که آن را با نام ای جی تی وی (IGTV) می‌شناسید.

IGTV که به یکی از قابلیت‌های پرطرفدار اینستاگرام تبدیل شده است برای برند‌های تجاری و سایر کاربران به وسیله آن می‌توانند مطالب خود را کامل‌تر و با جزئیات بیشتری منتشر کنند. بنابراین اگر ویژگی‌های کاربردی ای جی تی وی اینستاگرام نظر شما را به خود جلب کرده و برای آشنایی بیشتر جهت استفاده از آن و همچنین تاثیر لایک و خرید لایک ای جی تی وی در افزایش مخاطبان و درآمد کنجکاو شده‌اید در ادامه این مقاله همراه مستر فالوور باشید باشید.

ای جی تی وی (IGTV) اینستاگرام چیست؟

post igtve chist

همان‌طور که اشاره کردیم ای جی تی وی اینستاگرام یک قابلیت و پلتفرم مجزا برای انتشار ویدیو‌های بیشتر از 1 دقیقه است. از طرفی مدت زمان ویدیویی که منتشر می‌کنید به جایگاه شما در اینستاگرام وابسته بوده و IGTV به کاربران معمولی خود اجازه انتشار ویدیو‌های10 دقیقه‌ای را می‌دهد اما کاربران خاص نظیر اینفلوئنسرها یا سلبریتی‌ها امکان انتشار ویدیو تا 1 ساعت را نیز دارند. این قابلیت سعی دارد تا مانند یک تلویزیون عمل کرده تا کاربر بعد از وارد شدن به آن برنامه‌های دلخواه خود را مشاهده کند البته می‌توان ای جی تی وی را به عنوان یک رقیب برای یوتیوب نیز در نظر گرفت زیرا ویژگی‌های خوب و پتانسیل بالایی برای رقابت با این نرم‌افزار محبوب دارد و همچنین پلتفرم مستقل آن نیز به همین منظور تولید شده است.

ویدیو‌های IGTV نیز مانند سایر پست‌های اینستاگرام امکان لایک، کامنت، به اشتراک گذاری و سیو دارند پس تمام شرایط برای انتقال آن‌ها به صفحه اکسپلور اینستاگرام نیز مانند دیگر پست‌ها برقرار بوده و همچنین جدید بودن و محبوبیت این نوع پست‌ها در افزایش آمار پیج‌ها و کسب درآمد بسیار موثر است. به صورت کلی IGTV برای همه کسب و کارهای اینستاگرامی، افرادی که از طریق ویدیو‌های آموزشی کسب درآمد می‌کنند، اینفلوئنسرها، نوازندگان، خواننده‌ها و… کاربرد دارد و کاربران اگر در این بخش موفق عمل کنند به راحتی می‌توانند تعداد فالوورهای خود را تا حد بالایی افزایش دهند.

مزایا و کاربرد‌های IGTV

با راه‌اندازی ای جی تی وی کاربران برای انتشار یا تماشای بسیار راحت‌تر عمل کرده و سبب به اشتراک گذاری راحت‌تر مطالب یا درک بهتر آن می‌شوند. از دیگر مزایا و کاربرد‌های IGTV که توجه کاربران اینستاگرام را به خود جلب کرده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که با پست کردن ویدیو‌های خود در قالب IGTV علاوه بر افزایش مدت زمان ویدیو مخاطب بتواند مانند پست‌های معمولی 1 دقیقه اول ویدیو را به صورت معمولی مشاهده کند و در صورت تمایل وارد ای جی تی وی شده و آن پست را به صورت کامل ببیند.
  • در ای جی تی وی کاربر این امکان را دارد تا قسمت‌های مختلف ویدیو را مشاهده کرده و آن را جلو یا عقب کند یا اگر کاری برایش پیش آمد ویدیو را متوقف کرده و سپس آن را از ادامه همان قسمت مشاهده کند.
  • هرچند که یک پلتفرم مجزا برای IGTV تولید شده است اما در حالت کلی فرقی ندارد که شما از طریق نرم‌افزار اینستاگرام یا به وسیله پلتفرم مستقل ای جی تی وی از این قابلیت استفاده کرده و ویدیو‌های مختلف را مشاهده می‌کنید زیرا همه ویژگی‌ها و عملکرد‌های IGTV در اینستاگرام و نرم‌افزار خود آن یکسان بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند.
  • در حالت عادی تنها پیج‌هایی که تعداد فالوورهای آن‌ها بیشتر از 10K است می‌توانند در استوری‌های خود لینک مستقیم قرار دهند تا مخاطبان با بالا کشیدن صفحه گوشی خود به سایت مورد نظر وارد شوند اما برای ویدیو‌های IGTV این محدودیت وجود ندارد و همه کاربران می‌توانند لینک ویدیو را در استوری قرار داده تا مخاطبان بتوانند مستقیما ویدیو را تماشا کنند. به این ترتیب با انتظار لینک ویدیو در استوری‌ها که مخاطبان بیشتر آن را می‌بینند میزان بازدید ویدیو نیز بسیار بالاتر از حالت عادی خواهد بود.
  • همان‌طور که اشاره کردیم پست‌های ای جی تی وی نیز مانند دیگر پست‌ها هستند بنابراین استفاده از هشتگ در این پست‌ها نیز باعث بالاتر رفتن بازدید این نوع ویدیو‌ها و بیشتر دیده شدن شما خواهد بود.

نکات مهم برای استفاده از ای جی تی وی

از جمله نکاتی که هنگام استفاده از ویدیوهای IGTV باید به آن توجه کرد عبارتند از:

  1. در ای جی تی وی باید ویدیو‌های خود را ضبط کرده و ویرایش کنید و امکان گذاشتن لایو و ویدیو به صورت زنده در پلتفرم مستقل این برنامه هنوز فراهم نشده است البته که در خود اینستاگرام امکان گذاشتن لایو را خواهید داشت.
  2. اگر می‌خواهید ویدیو‌های IGTV را به صورت تمام صفحه مشاهده کنید تنها کافی است یکبار بر روی ویدیو در حال پخش ضربه بزنید.
  3. نسبت تصاویر دی ویدیو‌های ای جی تی وی 9:16 است و در نهایت می‌توانید فایل‌ها را تا حجم 6/3 گیگابایت بارگذاری کنید و بیشتر از آن ممکن نیست.
  4. IGTV از ویدیو‌های با کیفیت پشتیبانی می‌کند و می‌توانید ویدیو‌هایی تا رزولوشن 4K را بارگذاری کنید.
  5. در حال حاضر امکان دانلود ویدیو به صورت مستقیم از IGTV وجود ندارد اما می‌توانید با استفاده از دانلودرها این کار را انجام دهید.

راهکارهایی برای افزایش لایک پست‌های IGTV

همان‌طور که در بخش‌های قبل اشاره کردیم پست‌های IGTV نیز مانند سایر پست‌ها بوده و لایک، کامنت، اشتراک گذاری و سیو آن‌ها تاثیر زیادی روی انتقال به صفحه اکسپلور و به دنبال آن موفقیت شما و افزایش فالوور‌هایتان دارد. به غیر از خرید لایک ای جی تی وی به عنوان یک راه‌حل قطعی و خوب برای افزایش تعداد لایک‌های این پست‌ها می‌توانید با به کار بردن راهکارها و نکات زیر نیز تعداد لایک‌ها را افزایش دهید یا از کم شدن آن‌ها جلوگیری کنید:

  • تولید ویدیو با کیفیت و دارای محتوای مفید همیشه مخاطبان را وادار به تماشای ادامه آن و دنبال کردن شما خواهد کرد بنابراین در تولید ویدیو‌های IGTV دقت کنید.
  • ویدیو‌ها را به درستی ویرایش کرده و سعی کنید قسمت‌های اضافی را از آن حذف کنید. به علاوه هنگام ویرایش از یک کاور جذاب و خیره کننده که توجه مخاطب را در ابتدا به خود جلب می‌کند استفاده نمایید.
  • هشتگ گذاری درست باعث بیشتر دیده شدن ویدیو شما در نتایج سرچ سایر کاربران خواهد شد بنابراین با استفاده از تعداد مناسب هشتگ‌های مرتبط و پرتکرار این شانس را افزایش دهید.
  • در بخش‌های قبل نیز اشاره کردیم که انتشار لینک ویدیو ای جی تی وی در استوری امکان مشاهده آن را توسط کاربران بسیار بالا می‌برد همچنین اطلاع دادن به مخاطبان در رابطه با انتشار پست IGTV جدید نیز موثر است.
  • زمان‌بندی مناسب در انتشار پست‌های اینستاگرامی به منظور بیشتر دیده شدن آن در ساعات اولیه انتشار از اهمیت بالایی برخوردار است پست‌های IGTV نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

خرید لایک پست‌های ای جی تی وی

خرید لایک ای جی تی وی یک راهکار قطعی و کاربردی برای افزایش لایک‌های این پست‌هادر زمان کوتاهی است زیرا برای جلب اعتماد مخاطبان و کسب درآمد بیشتر؛ بازدید و لایک بالا و افزایش فالوورها بسیار مهم است خرید لایک ای جی تی وی این امکان را به شما می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید. برای خرید لایک تنها کافی است به یکی از سایت‌های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی که در زمینه فروش خدمات اینستاگرام و همچنین خرید لایک ای جی تی وی فعالیت می‌کند مراجعه کرده و بسته دلخواه و مناسب خود را تهیه کنید.

جمع‌بندی

با توجه به تمام مطالب بیان شده اکنون با مزایا و ویژگی‌های پست‌ها و ویدیو‌های IGTV و همچنین کاربرد و عملکرد مثبت آن برای برندهای تجاری، اینفلوئنسر‌ها و ارائه دهندگان ویدیوهای آموزشی مطلع شده‌اید. توجه داشته باشید که اگر از پست‌های IGTV استفاده می‌کنید افزایش بازدید و لایک‌های آن تاثیر شگفت‌انگیزی در بالا بردن تعداد مخاطبان و دنبال کنندگان شما دارد پس از همین لحظه به فکر افزایش و خرید لایک برای ویدیوهای ای جی تی وی خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *