استوری خود را چگونه به اکسپلور ببریم؟

چرا استوری خود را به اکسپلور ببریم؟

اگر از کسانی باشید که کسب و کاری در اینستاگرام برای خود به راه انداخته‌ اید، احتمالاً از اهمیت بالای اکسپلور و بردن استوری به آن آگاه هستید. خرید بازدید استوری در راه یافتن استوری شما به این صفحه‌ی مهم، نقش زیادی دارد.

 اکسپلور صفحه‌ ای در اینستاگرام است، که مجموعه‌ ای از پست هایی که فالورهای شما لایک کرده اند، پست هایی که توسط تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام مورد توجه قرار گرفته و مطالبی که به احتمال زیاد شما هم از آن ها لذت خواهید برد در آنجا گردآوری شده است.

پست‌هایی که در بخش اکسپلور نمایش داده می شوند توسط سیستم های پیچیده‌ی اینستاگرام انتخاب می شوند. بدین ترتیب شاید به طور مستقیم خود کاربر در انتقال پست و استوری خود به این بخش نقش نداشته باشد، اما با انجام یک سری کارها می تواند شانس خود را برای دیده شدن بیشتر کند. اگر به دنبال یادگیری این راه ها هستید با مستر فالوور همراه باشید.

چرا استوری خود را به اکسپلور ببریم؟

چرا استوری خود را به اکسپلور ببریم؟

با افزایش کسب درآمد از طریق شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام، گروهی از افراد علاوه بر انتشار مطالب شخصی به فکر راه اندازی کسب و کار و پول درآوردن از این راه افتادند. روزانه افراد بسیاری فقط برای سرگرمی در اینستاگرام فعالیت می کنند و هدف صاحبان مشاغل و اینفلوئنسرها، جذب این افراد به سمت خودشان است.

یکی از مواردی که برای یک کسب و کار در اینستاگرام مهم می‌باشد، افزایش تعداد فالوورها است که به دنبال آن سود بیشتر نیز بدست خواهد آمد. و یکی از راه های کاربردی و تضمینی برای افزایش تعداد فالوورها و یا حتی لایک های یک پست، بردن استوری به اکسپلور اینستاگرام است.

احتمال دیده و لایک شدن در این بخش چند برابر است و اگر کاربر از طریق اکسپلور وارد صفحه شما بشود، دیگر پست های شما را نیز خواهد دید. در این حالت علاوه بر اینکه بازدید و لایک تمامی پست های شما بالا می رود، احتمال این که کاربر شما را فالوو کند نیز بسیار بالا است.

یکی از دلایلی که اینستاگرام پست و استوری شما را برای نمایش در بخش اکسپلور انتخاب می کند، تعداد بازدید است. هر چه بازدیدها بیشتر باشد، محبوبیت پست و استوری شما در الگوریتم اینستاگرام نیز بالا می رود و شانس شما برای رفتن به اکسپلور نیز بیشتر می شود.

از جمله راهای تضمینی و سریع برای بالا بردن تعداد بازدیدهای پست و استوری، خرید بازدید استوری است. بدین ترتیب می توانید در زمانی کوتاه با افزایش بازدیدها، استوری خود را به اکسپلور برده و با دیده شدن، تعداد فالوورهای خود را بالا ببرید. بالا رفتن تعداد فالوور برای پیج های کسب و کار، سبب کسب اعتماد مشتریان و درآمد بیشتر خواهد شد.

استوری خود را چگونه به اکسپلور ببریم؟

استوری خود را چگونه به اکسپلور ببریم؟

همان طور که در بالا گفته شد، از سریع‌ترین راه های دیده شدن در بخش اکسپلور، خرید بازدید استوری است. اما در کنار این گزینه، روش های متعدد دیگری نیز وجود دارد که نیازمند صرف وقت و انرژی زیاد است و در مدت زمانی طولانی اثر گذار خواهد بود.

از جمله راه های بردن استوری به اکسپلور، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سلیقه ی مخاطب خود را بشناسید

ممکن است مطالب خیلی خوب و پرمحتوایی منتشر کنید اما بازدیدی نداشته باشد، کسی آن را لایک نکند و در نهایت شناخته هم نشوید. دلیل این اتفاق چیزی جز نداشتن شناخت درست از مخاطب نیست.

به صفحه‌ی اکسپلور خود توجه کنید. پست ها و استوری هایی که در آن جا نمایش داده شده‌اند؛ چه ویژگی هایی دارند؟ سلیقه‌ی مخاطب شما چیست و خواستار چه موضوعاتی است؟

همچنین توجه به این نکته لازم است که مخاطبان و مشتریان شما چه کسانی هستند؟ به چه چیزهایی علاقه دارند؟ باید براساس پاسخ این سوالات و شناخت مشتری صفحه‌ی اینستاگرام خود را طراحی و مطالب مرتبط را تولید کنید تا بتوانید موفق شوید.

  • هشتگ ها را فراموش نکنید

احتمالاً شما هم بارها در اینستاگرام به دنبال چیزی بوده اید. یکی از مواردی که مخاطب را راهنمایی می کند و در رسیدن به هدف و چیزی که می خواهد کمک خواهد کرد هشتگ ها هستند. با استفاده از هشتگ های مرتبط در استوری و پست های خود سبب جذب مخاطب می شوید و در نتیجه با بالا رفتن لایک ها و بازدیدهای استوری، به اکسپلور نیز راه پیدا خواهید کرد.

  • از تگ کردن غافل نشوید

یکی دیگر از راه های افزایش بازدیدها استفاده از قابلیت تگ کردن است. هر کسب و کاری که دارید، و یا حتی اگر پیج شخصی‌ ای را مدیریت می کنید و به دنبال افزایش فالوور هستید، در مطالب گوناگون خود، افراد معروف و شناخته شده را تگ کنید. این کار سبب بیشتر دیده شدن شما می شود.

همچنین در استوری گذاشتن، مشخص کردن لوکیشن را فراموش نکنید. با ثبت لوکیشن در منطقه‌ ای که زندگی می کنید، بیشتر دیده خواهید شد. با رعایت کردن این گزینه ها به تدریج فالوورها و بازدیدهای شما بالا رفته و شانس بیشتری برای بردن استوری خود به اکسپلور پیدا خواهید کرد.

  • زمانبندی مناسب در انتشار پست و استوری

اگر نمی خواهید پست و استوری شما در میان هزاران پستی که منتشر می شود گم شده و به فراموشی سپرده شود باید زمانبندی درستی داشته باشید. یکی دیگر از گزینه های شناخت مشتری، فهمیدن این است که آن ها در چه ساعاتی از روز و حتی در چه روزهایی از هفته بیشتر در اینستاگرام فعالیت دارند.

منتشر کردن مطالب در ساعات و روزهایی که مخاطب فعال می‌باشد در افزایش بازدید استوری بسیار مهم و اثرگذار است. برای مثال در ایران به احتمال زیاد روزهای جمعه و یا شب ها حضور مخاطب بیشتر باشد و شانس دیده شدن شما نیز بالا می رود‌.

کلام آخر

با رعایت تمامی موارد ذکر شده می توانید شانس خود را برای بردن استوری خود به صفحه اکسپلور بالا ببرید. در نتیجه تعداد فالوورهای شما بیشتر شده و می توانید از صفحه‌ی اینستاگرام خود کسب درآمد کنید.

خرید بازدید استوری اینستاگرام علاوه بر سرعت بیشتر در انتقال مطالب شما به صفحه ی اکسپلور، تضمینی نیز می‌باشند. البته خرید بازدید استوری نیز باید از صفحات و سایت های معتبر صورت بگیرد چرا که امروزه فروش بازدیدهای فیک نه تنها سبب پیشرفت پیج ها نمی شود بلکه اثری مخرب نیز دارد. خرید بازدیدهای فیک توسط سیستم اینستاگرام قابل شناسایی است و ممکن است حتی به بسته شدن پیج شما نیز منجر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *