راه‌های تشخیص بلاک شدن در اینستاگرام

از کجا بفهمیم بلاک شدیم؟

بلاک شدن در اینستاگرام توسط دوستان، آشنایان و سایر افراد می‌تواند بسیار تلخ و ناراحت کننده باشد. بسیاری از افرادی که از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند. به عنوان مثال شاید تا به دیروز آیدی فردی را با جستجو به راحتی پیدا می‌کردید، اما امروز دیگر آیدی قبلی در اینستاگرام وجود ندارد. در این هنگام شاید اولین چیزی که به ذهنتان برسد، بلاک شدن است. اما نباید خیلی سریع تصمیم بگیرید. دلایل دیگری نیز برای این اتفاق وجود دارد. به همین دلیل در این راهنما قصد داریم به روش‌هایی برای تشخیص بلاک شدن توسط افراد مختلف در این برنامه بپردازیم.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام با تضمین کم ترین قیمت در کل ایران و بهترین کیفیت ثبت شده

 تشخیص بلاک شدن در اینستاگرام

پیش از هر چیزی باید بگوییم که برای حفظ حریم شخصی افراد در اینستاگرام، این برنامه هیچ اعلان یا روش مستقیمی در اختیار آگاهی فرد بلاک شده از این موضوع ایجاد نکرده است. بنابراین برای بررسی این که آیا توسط شخصی بلاک شده‌ایم، باید از آزمون و خطا استفاده کنیم.

خرید لایک اینستاگرام با تضمین کم ترین قیمت و بالا ترین کیفیت در ایران

روشی برای اینکه متوجه بلاک شدن در اینستاگرام بشویم

یکی از ساده ترین راه هایی که می‌توان به بلاک شدن پی برد، جستجوی آیدی شخص مدنظر در نوار اینستاگرام است. به این ترتیب شما می‌توانید متوجه بشوید که آیا بلاک شده‌اید یا نه.

برای این کار پس از جستجوی آیدی فرد مدنظر باید به صفحه‌ی وی وارد شوید. اگر اکانت شخص مدنظر شما عمومی باشد و پستی به اشتراک گذاشته باشد، باید بتوانید پست‌های وی را مشاهده کنید. اگر پیجی که آن را بررسی می‌کنید، خصوصی بود، حتما باید با جمله‌ی this account is private را مشاهده کنید. در غیر این صورت بلاک شده‌اید.

تشخیص بلاک نشدن

همچنین اگر آیدی فرد مدنظر را سرچ کردید و آن را نیافتید، سه گزینه بیشتر وجود نخواهد داشت.

  1. بلاک شده‌اید.
  2. فرد مدنظر آیدی خود را تغییر داده است.
  3. فرد مدنظر اکانت خود را حذف یا غیر فعال کرده است.

توجه کنید که در این صورت اگر آیدی فرد مذکور را با یک پیج دیگر پیدا کرده‌اید، باید بدانید و مطمئن باشید که بلاک شده‌اید.

آیدی فرد را به یاد ندارم

همانطور که متوجه شدید، برای اینکه از بلاک شدن در اینستاگرام اطلاع پیدا کنید، باید حتما آیدی شخص مدنظر را به طور دقیق بدانید. به همین دلیل شاید برخی از افراد به آیدی فرد دسترسی نداشته باشند و یا اینکه آن را فراموش کرده باشند. در ادامه به شما روش‌هایی برای یافتن آیدی فرد خواهیم آموخت.

  1. از طریق پیام‌ها وی را جستجو کنید

اگر قبل از این که آیدی شخص را گم کنید، در دایرکت با وی تبادل پیام کرده بودید، می‌توانید به پیام‌های قبلی بازگردید. در این صورت می‌توانید متوجه شوید که بلاک شده اید یا نه. توجه کنید که با استفاده از این روش حتی اگر فرد مدنظر آیدی اینستاگرام خود را تغییر داده باشد، باز هم می‌توانید وی را پیدا کنید. بنابراین بهترین راهکار برای شما خواهد بود. اگر شخص مدنظر اکانت خود را حذف کرده باشد، کلمه‌ی instagrammer را به جای نام وی مشاهده خواهید کرد. همچنین اگر نتوانستید از طریق پیام ها وارد اکانت وی شوید، یا بلاک شده‌اید، یا فرد مدنظر اکانت خود را غیر فعال کرده است.

  • منشن‌ها، تگ ها و کامنت‌های فرد را پیدا کنید

برای اینکه بلاک شدن در اینستاگرام را بررسی کنید، می‌توانید از منشن‌ها، تگ ها و حتی کامنت‌های فرد مذکور استفاده کنید. البته جستجو از طریق کامنت‌ها شاید کمی کار شما را سخت کند. چرا که اگر فرد آیدی خود را تغییر داده باشد، باز هم نمی‌توان آن را پیدا کرد. اما در صورتی که اکانت وی را یافتید، می‌توان فهمید که بلاک نشده‌اید.

اصولا پی بردن به بلاک شدن در اینستاگرام کار راحتی نیست. چرا که اینستاگرام نه اعلانی به فرد بلاک شده ارسال می‌کند و نه روشی برای فهمیدن این موضوع برای کاربران خود در نظر گرفته است. البته این فقط به نفع خود کاربران است. چرا که هیچ کس دوست ندارد شخصی متوجه بلاک کردنش شود. بنابراین باید به این برنامه حق داد که هیچ هشداری ارسال نکند.

اما اگر مصمم هستید که بدانید بلاک شده‌اید یا نه بهتر است روش‌های بالا را طی کنید. در صورتی که اکانت فرد مد نظر را یافتید و همه چیز عادی بود، هیچ مشکلی برای شما وجود نخواهد داشت. اما در صورت مشاهده‌ی موارد غیر عادی، مانند پیجی که پست‌های زیادی دارد اما در پایین صفحه هیچ پستی برای شما نمایش داده نمی‌شود، می‌توان به بلاک شدن پی برد.

البته بسیاری از افراد به محض پیدا نکردن آیدی و اکانت فردی آن را به بلاک شدن در اینستاگرام مربوط می‌دانند. توجه کنید که پیدا نکردن شخصی در اینستاگرام دلایل زیادی مانند تغییر آیدی، حذف یا غیر فعال کردن اکانت و بلاک دارد. بهترین راهکار در این مواقع جستجوی آیدی فرد با یک اکانت دیگر است. این کار همه چیز را روشن خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *