آموزش میوت کردن افراد در اینستاگرام

میوت کردن در اینستاگرام

اگر فردی را در شبکه‌ی مجازی اینستاگرام دنبال کرده باشید و این فرد با به اشتراک گذاری پست‌های فراوان و یا نامناسب، باعث آزار شما شود، بدون شک با زدن دکمه‌ی آنفالو از دست وی خلاص خواهید شد. اما همیشه کار به همین سادگی نیست. فرض کنید آن شخص رئیس یا یکی از اقوام نزدیک شما باشد. در این صورت نه تنها آنفالو کردن گزینه‌ی درستی نیست، بلکه می‌تواند نتایج بدی نیز برای شما داشته باشد. در این راهنما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با میوت کردن افراد در اینستاگرام با یک تیر، دو نشان بزنید.

میوت کردن افراد در اینستاگرام چه کاربردی دارد؟

قابلیت mute کردن در این شبکه‌ی مجازی یکی از بهترین راهکارها برای آنفالو نکردن افرادی است که با شما ارتباط خاصی دارند اما پست‌ها و استوری‌های آزاردهنده‌ای منتشر می‌کنند. در این مواقع با میوت کردن مخاطب خود، جدا از این که وی را آنفالو نمی‌کنید، دیگر مجبور به مشاهده‌ی محتوای او در این شبکه‌ی مجازی نخواهید بود.

به عبارت دیگر اگر شخصی محتوای فراوانی منتشر می‌کند، اگر کسی پست‌های نامناسب به اشتراک می‌گذارد و اگر استوری‌های فردی مطابق علایق شما نیست، اما به هر دلیلی دوست ندارید وی را از دایره‌ی فالووینگ‌های خود خارج کنید، می‌توانید از میوت استفاده کنید.

خرید فالوور اینستاگرام با بهترین قیمت در سایت مستر فالوور 

نحوه‌ی میوت کردن افراد در اینستاگرام

حال که با قابلیت mute در این شبکه‌ی اجتماعی آشنا شدید، شاید بخواهید از این ویژگی برای برخی از مخاطبان خود استفاده کنید. برای عدم نمایش پست و استوری یک فرد توسط برنامه، می‌توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

  1. استفاده از پست و استوری مخاطب

در صورتی که در حین مشاهده‌ی پست و استوری فرد، تصمیم گرفتید که وی را میوت کنید، این روش می‌تواند به شما کمک کنید. توجه کنید که نیازی نیست همه‌ی انواع محتواهای فرد را به صورت عدم نمایش در بیاورید. به عنوان مثال می‌توانید فقط استوری‌ها یا پست‌های او را میوت کنید.

برای این کار در بخش استوری سه نقطه‌ی بالای صفحه را لمس کنید و سپس از منوی باز شده میوت را انتخاب کنید.

نحوه‌ی فعال سازی قابلیت میوت 1

شما می‌توانید تنها از نمایش استوری فرد جلوگیری کنید یا اینکه هر دو گزینه‌ی استوری و پست پیج را میوت نمایید.

نحوه‌ی فعال سازی قابلیت میوت2

از همین روش می‌توانید روی پست‌های مخاطبان خود استفاده کنید. برای این کار روی علامت سه نقطه‌ی کنار هر پست کلیک کرده و سپس گرینه‌ی mute را انتخاب کنید.

  • استفاده از پروفایل

یکی دیگر از راه‌هایی که با استفاده از آن قادر به میوت کردن افراد در اینستاگرام هستید، استفاده از پروفایل اشخاص است. به این منظور کافی است که با ورود به صفحه‌ی پروفایل افراد مطابق روند زیر پیش بروید:

به پروفایل پیج مورد نظر مراجعه کنید. پس از ورود به پروفایل یکی از دنبال شونده‌ها، فلش کنار عبارت following را انتخاب کنید.

 نحوه‌ی فعال سازی قابلیت میوت 3

در ادامه پس از گذر از مرحله‌ی بالا با گزینه‌های زیر مواجه خواهید شد. طبیعتا شما به دنبال میوت کردن اکانت مورد نظر هستید. پس باید گزینه‌ی mute را از بین سایر موارد برگزینید.

 نحوه‌ی فعال سازی قابلیت میوت 4

همانطور که گفته بودیم شما مجاز خواهید بود که فقط یک نوع از انواع محتواهای فرد را میوت کنید. به این ترتیب شما می‌توانید استوری و پست‌های فرد مد نظر خود را طبق میل خود از نمایش مسدود کنید.

 نحوه‌ی فعال سازی قابلیت میوت 5

در انتها اینستاگرام یک عبارت برای شما نوشته است. ما این نوشته را در عکس بالا نشان داده‌ایم. در ادامه به بررسی این جمله خواهیم پرداخت.

خرید لایک اینستاگرام با بهترین قیمت و تضمین کیفیت عالی

آیا میوت کردن افراد در اینستاگرام برای فرد میوت شده نمایش داده می‌شود؟

شاید سوالی که پیش از میوت کردن افراد در اینستاگرام ذهن شما را مشغول کند، این است که آیا بعد از انجام این کار، فرد میوت شده، از این عمل شما با خبر می‌شود؟

همانطور که گفتیم اگر شخصی برای شما مهم نباشد، بهترین راهکار برای رهایی از پست و استوری آزاردهنده‌ی وی آنفالو کردن است. اما قابلیت میوت برای افرادی استفاده می‌شود که شما نمی‌خواهید آن‌ها را آنفالو کنید. در واقع این افراد برای شما جایگاه بالایی دارند و فقط قصد ندارید در شبکه‌ی مجازی آن‌ها را دنبال کنید. بنابراین همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، در صورت استفاده از این قابلیت، شخص میوت شده از این امر با خبر نخواهد شد. پس می‌توانید به راحتی نمایش پست و استوری افراد را از خود مخفی کنید.

 چگونه افراد را از میوت خارج کنیم؟

اگر تا حدودی با مهندسی معکوس آشنا باشید، باید بدانید که برای خارج کردن یک پیج از میوت، کافی است که مانند مهندسی معکوس روند میوت کردن را طی کرده و این بار حالت mute را غیر فعال کنیم. البته فراموش نکنید که باید از طریق پروفایل افراد این کار را انجام دهیم. چرا که با روشن کردن این قابلیت پست و استوری وی از ما مخفی شده است.

خرید سیو اینستاگرام با تضمین بهترین کیفیت در کل ایرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *