آموزش ساخت کلوز فرندز در اینستاگرام

ایجاد close friends

در این راهنما قصد داریم که به کاربرد ساخت کلوز فرندز و نحوه‌ی ایجاد آن بپردازیم. این قابلیت که به تازگی به برنامه‌ی اینستاگرام افزوده شده است، شما را قادر می‌سازد تا با ایجاد گروهی از دوستان بتوانید داستان‌های خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. به عبارت دیگر با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند نمایش استوری‌های خود را فقط برای تعداد خاصی از مخاطبین خود محدود کنند.

خرید فالوور آنی اینستاگرام با تضمین بهترین کیفیت و قیمت در ایران

کاربرد ساخت کلوز فرندز

طبق مطلبی که خود برنامه‌ی اینستاگرام به آن اشاره کرده است، این قابلیت برای مواقعی است که شما نمی‌خواهید داستان خود را بین تمام کاربران به اشتراک بگذارید. در این حالت با ایجاد یک گروه از دوستان نزدیک می‌توانید استوری خود را تنها برای تعداد محدودی از مخاطبان به نمایش درآورید. در این صورت کاربران دیگر اینستاگرام، چه شما را دنبال کنند و  چه شما را فالو نکرده باشند، قادر به دیدن استوری نخواهند بود.

خرید لایک آنی با تضمین سریع ترین و بهترین کیفیت ایران

نحوه‌ی ایجاد کلوز فرندز در اینستاگرام

حال که با قابلیت  close friensdآشنا شدید، در ادامه قصد داریم به نحوه‌ی ساخت کلوز فرندز بپردازیم. ساخت یک گروه از دوستان کار سختی نیست. اگر با انجام این کار آشناییت ندارید، می‌توانید مطابق روند زیر پیش بروید:

  • روش اول برای ساخت close friends
  1. ابتدا وارد بخش تنظیمات اینستاگرام خود شوید.
روش اول ایجاد کلوز فرندز در اینستاگرام 1
  • حال باید با انتخاب گزینه‌ی privacy به صفحه‌ی بعدی وارد شوید.
روش اول ایجاد کلوز فرندز در اینستاگرام 2
  • در ادامه باید وارد بخش استوری ها شوید تا بتوانید کلوز فرندز خود را بسازید.
روش اول ایجاد کلوز فرندز در اینستاگرام 3
  • حال با ورود به بخش close friends می‌توانید افرادی که قصد وارد کردن به دوستان نزدیک را دارید، انتخاب کنید.
روش اول ایجاد کلوز فرندز در اینستاگرام 4

روش دوم برای ساخت close friends

  1. در این روش نیز ابتدا باید وارد بخش تنظیمات خود شوید.
روش دوم ایجاد کلوز فرندز در اینستاگرام 1
  • پس از ورود به تنظیمات، برای ساخت کلوز فرندز از گزینه‌ی Account استفاده کنید.
روش دوم ایجاد کلوز فرندز در اینستاگرام 2
  • در ادامه از گزینه‌ی close friends را یافته و وارد آن شوید.
روش دوم ایجاد کلوز فرندز در اینستاگرام 3
  • حال باید گروه دوستان نزدیک خود را ایجاد نمایید. برای این کار با جستجو در کادر بالای صفحه که در شکل زیر مشخص شده است، می‌توانید افرادی را که می‌خواهید به دوستان نزدیک خود اضافه کنید. برای افزودن هر شخص تنها کافی است که گزینه Add را لمس کنید.
روش دوم ایجاد کلوز فرندز در اینستاگرام 4

ساخت کلوز فرندز و تغییر در نحوه‌ی نمایش استوری

دقت کنید که در صورتی که فردی را به کلوز فرندز خود وارد کنید، این فرد در هنگام قرار دادن استوری متوجه خواهد شد که در لیست دوستان نزدیک شما قرار دارد. این اتفاق با ایجاد تفاوت در نحوه‌ی نمایش استوری شما رخ خواهد داد. به عبارت دیگر در صورتی که اقدام به قرار دادن استوری در کلوز فرندز خود کنید، در این صورت استوری شما با تفاوت های زیادی نسبت به استوری های معمولی به نمایش در خواهد آمد.

وجه تمایز اصلی استوری های معمولی با استوری هایی که برای کلوز فرندز منتشر شده است، رنگ آن می‌باشد. به این ترتیب اگر داستان شما برای کسی سبز رنگ بود، متوجه می‌شود که در دایره کلوز فرندز شما قرار دارد. همچنین یکی دیگر از تفاوت‌هایی که دوستان قرار گرفته در این گروه در استوری شما مشاهده خواهند کرد، علامت و نوشته close friends در بالا و پایین نمایش داستان است. به این ترتیب به راحتی افرادی که در گروه دوستان نزدیک شما قرار دارند، قادر هستند متوجه این موضوع بشوند.

نکاتی درباره‌ی ساخت کلوز فرندز

  • شما می‌توانید همزمان چند استوری به اشتراک بگذارید و برخی از آن‌ها را برای تمام اعضا و برخی دیگر را برای کلوز فرندز خود منتشر کنید.
  • کسانی که در داخل گروه شما قرار ندارند، به هیچ وجه قادر نخواهند بود که از استوری شما باخبر شوند و یا آن را مشاهده کنند.
  • تنها راه فهمیدن این که شخصی در کلوز فرندز شما قرار ندارد، دیدن استوری سبز شما در یک پیج دیگر است. در غیر این صورت اینستاگرام و حتی اپلیکیشن های متفرقه هیچ راهی برای پی بردن به این موضوع به کاربران خود در اختیار نمی‌گذارند.
  • روش خاصی برای درخواست به مخاطبین برای قرارگیری در کلوز فرندز وجود ندارد.
  • هر زمان که بخواهید می‌توانید فردی را که در دوستان نزدیک خود قرار داده‌اید، از این گروه خارج کنید.
  • در حال حاضر امکان ساخت کلوز فرندز در چندین گروه مختلف برای هیچ کاربری وجود ندارد. البته شاید در آینده با بروزرسانی این برنامه این قابلیت نیز به اینستاگرام افزوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *